cross-usa-bike-challenge-hans-en-ton.reismee.nl

Colorful Colorado

Colorful Colorado, dat is de slogan van de staat waar we nu in zitten. Niet al te lange rit vandaag. Nu met een stad onderweg: Delta. Lynn en Ira Wachtel, een deelnemend koppel, wonen de helft van het jaar in deze omgeving. Zij werden tegemoet gereden door de leden van hun fietsclub en ze wilden graag dat wij aansloten bij hun club vandaag. Dat was erg leuk. Eerst ontvangst in een goed hipstercafé met goede koffie. Daarna met de groep een mooie landelijke omweg gemaakt waarbij we iedereen hebben leren kennen. Leuke hartelijke vrolijke mensen. Fietsers vormen een eigen community. De club wordt gerund door een bikeshop. Daar kun je ook douchen. Ze hadden speciaal voor de doorkomst van Ira en Lynn de trainingsdag verzet en taart gebakken. We hebben het uitstapje besloten met een bezoek aan de Cascade Bikeshop in Montrose om vervolgens in het sfeervolle Horsefly restaurant met hele bende te eten. Het was prettig met deze mensen op te trekken. Toen we in hotel kwamen waren er twee verassingen. Mijn tablet is in het vorige hotel achtergebleven (!) en we kregen even verrasingstour naar black canyon. Mijn tablet wordt bij het hotel bezorgd waar we over even paar dagen even dag vrij hebben. Dat komt goed dus. Black Canyon..... Awesome. De foto's plaatsen we morgen. Nu hebben we geen tijd meer daarvoor. Morgen morgen moeten we weer vroeg op, 5.00 uur. Het schijnt heel mooi te worden. Colorful Colorado.

PS Tweed is een mederijdster uit Australië wiens Amerikaanse familie bij naar langs kwam. Allemaal dames en kinderen die met gehuurde campers 2.800 km enkele reis gereden hadden om Tweed te zien. Ze was er erg emotioneel bij we we werden allemaal voorgesteld. Ze slapen nu op de parkeerplaats van het hotel..

Ada

Erg leuk om jullie verhalen te lezen, Johan en ik volgen jullie op de voet.