cross-usa-bike-challenge-hans-en-ton.reismee.nl

Voorbereiding

Bij elkaar hebben we bijna 8000 kilometer gefietst. Ter voorbereiding, .... van de ongeveer12.400 kilometer die ons in de USA te wachten staan. Gelukkig hoeven we ieder maar de helft. Scheelt weer.

De voorbereiding is klaar. De spieren zijn in vorm. De fietsen gepoetst. Nu alleen nog inpakken, alles nog eens controleren en vervolgens mogen de douane, de vliegtuigmaatschappij en weer de douane en een taxi-chauffeur aan het werk om ons bij de start van onze Cross USA Challenge te krijgen. Gaat vast lukken.

Ellen

Héél veel succes mannen! X

Marc

Veel succes en plezier!
Een fantastische ervaring
Leuk dat we op deze manier een beetje kunnen meerijden ????

Ingrid

Beste stoere mannen, wat een heerlijk avontuur in het vooruitzicht! Heeeel veel plezier, humor, hamburgers, bier, beren, slangen en mooie uitzichten staan jullie te wachten! Heel veel succes!

Linda

Heel veel mooie ervaringen toegewenst! Ik ben erg benieuwd en zal zeker af en toe op jullie site rondneuzen!

Thea

Ik hoop dat jullie tussen de 12.400 : 2 km. nog tijd vinden om op een humoristische manier verslag te doen van dat "huge country". Veel plezier

Leo Horst

Wat een geweldige reis gaat dat worden.. beetje jaloers. Heel veel mooie en veilige kilometers gewenst. We gaan jullie volgen. Groetjes

Johan

Mooie reis zonder al teveel gekkigheid gewenst. Ik zal jullie volgen, vergeet de billencreme niet????

Bertee

Een beetje raar land die USA maar als je er dan toch naar toe wilt is dit vast de aller-allerbeste manier. Wens jullie mooie mix van genieten en afzien !

Pedro

Goeie reis mannen!

John en Wil

Goede reis en plezier!

Henk en Marie-José

Ton en Hans heel veel plezier gewenst tijdens jullie fietsavontuur.

Coby

Voor jullie beiden een hele goede reis gewenst, veel avontuur en plezier en veilig weer thuis!

Hein

Dag mannen,
Goed bezig! Ik reis een beetje met jullie mee en we letten op Thea :-)

Piet

Voor zoiets is niet te trainen wat een stoere uitdaging geweldig .ik ga jullie volgen ????????

Dirk en Cocky

Hoe vaak ga je vegen? Dat lijkt ons toch een heel belangrijke vraag!!!